viernes, 14 de agosto de 2009

Nola azaldu...

Potrotaño nago!!! Gende batzuk esaten didate "ahi es que quiero aprender euskera" (pentsa esaldi ori ahots tentelarekin esana) edo, mintzatu behar gara euskeraz.. edo ez dakit ze TXORRADAS . Galdetzendiotet, bai? egitan?...

... gero esaten didate.. ezetz.. ez dutela demborarik ta bar ta bar gauz. Beno esaten diot nire buruari.. tristea da bai, bainan ze!? euskera ikastea (gendeak esaten du) zahia dela.. ongi, tamalez onartzen dut.. eta pensatzen dut, neski posiblea izango den noiz bait.

Pasatsen da dembora, ez asko, eta esaten didate eh jarri behar naiz japoniarra ikasten., edo bese gauzt batzuk... "Pues cojonudo Karmelo", ongi iduritzen zait.. bainan gauz bat azal behar dizuet..

Bai, Euskera hitzkuntz bat geiago da munduan..., bai denok dakigu, oso zahar dela, penagarria dela aren egoera oso zaia dela, ta... ez dakit zein bat ipuin polit.... baina ez duzue aztu behar inoz, ETA ESANTE DUT INOZ, nire izkuntza dela...

Posiblea da zuentzat, zuen ama hitzkuntzari balio ez ematea... baina ni bai, ez dakit.. baina arreman hori, lutura ori oso indartsua da, eta ez dakit zergaitik, bainan euskaldun izateaz arronago, eta asko maitatzen dut... ta afera hori azaltzen duzuenean odolan sutan jartzen zait... ASI QUE NO ME TOMEIS EL PELO QUE ME JODE MUCHO y por supuesto haced lo que queraís...


SI QUEREIS "APRENDER" EUSKERA EMPEZAR POR AKI:

AGARRA ESA MANZANA
IKATZA CABRON
MUJER ANDREA
Y TU ERES UN MAMÓN

No hay comentarios: